STUDENTEN OM 11 DAGAR

Studenten närmar sig med storm steg och jag vet inte ännu om jag är glad över de! Vissa dagar är jag sjukt taggad och andra dagar har jag ångest.  Jag har mest ångest över att lämna alla och jag vet att man säkerligen inte heller kommer att lyckas hålla kontakten med alla i klassen. De är lite sorligt faktist..  Jag är iaf taggad på att åka flak, gjorde de förra året på Carros student, himlans va roligt de var!

Nu återstår träning för min del. Har funderat på att köra vattendieten ( fast jag har mina egna regler som alltid) fram till studenten.. vi får se vad som händer.

Goooodbaj

                                                                     

Kommentarer
Postat av: denise

ahaha ja gärna:D förresten kommer du till utspringet? annars så behöver du nog int komma till mottagning förrän 15-16 :P var lite optimistisk med tiden i min inbjudan

2009-06-08 @ 18:35:23
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0