Länge sedan.

De var ett väldigt bra tag sen jag skrev nånting här.
  Jag har egentligen inte så mycket tid, har så mycket annat att fixa.
  Nu är jag tvungen att berätta litegrann, jo de är så att jag håller på ett arbete i min profilkurs, som är psykiatri. Mitt fördjupnings arbete ska handla om psykiatrins historia, hur de va förr.. Och jag måste säga att de här de läskigaste jag har varit med om i hela mitt, jag har aldrig sett så skumma bilder och läst sån skum text hur dom behandla psykist störda männsikor för i tiden.. Men dom gjorde ju de då för att dom då trodde att de va rätt, man hade ju inte så stor kunskap, som man har idag.
Nåväl, jag ska äta upp mina nudlisar och sedan och till sats.
Puss L

Kommentarer
Postat av: Leila

Hej gumman. När min gamla mobil gick sönder (har en ny nu) så försvann alla nummer. Men jag ville iaf säga att jag har skickat ett meddelande till dig på Facebook, ifall du inte sett det.

Puss<3

2008-11-06 @ 19:56:47
URL: http://leilat.blogg.se/
Postat av: saga

men asså dem är så sköna juu :D:D

2008-11-12 @ 16:10:49
URL: http://sollentuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0