Första skoldagen!

Första dagen i skolan, va rätt slapp, skönt med lite mjuk start. vi fick scheman, busskort och allmän information.
Vi fick också reda på när vi tar studenten...   5 JUNI 2009 klockan 1  smäller de!  haha, nu börjar nedräkningen.
    Jag längtar!!!
Efter skolan drog vi in till stan, vi åt på donken som vanligt. Vi kollade lite i affärer och spenderade lite pengar =)
Blev en vanlig svart tröja för min del...
  Jag och sofia bokade tid för tatuering på Teds, 29 aug klockan elva ska vi båda dit. Jag ska bland annat fixa till den tatueringen jag har, de fattas lite färg på vissa ställen osv, sen hade jag tänkt göra en stjärna på foten. =)

  Imorgon börjar vi klockan tio, skönt med en lliten sovmorgon..
  Nu ska jag fixa i ordning på mitt rum, duscha och bädda sängen, sen ska jag sova!

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0