Dålig update

Jag har alledes för mycket att göra känner jag! Men den är samtidigt kul att hela tiden vara igång och ha nånting och göra, men de blir jobbigt när de går så himla, långt att man behöver stressa.
  Så de är anledningen till att jag inte uppdaterat på ett tag!
  Helgen va fullspeckad, utgång både fredag och lördag, vilket självklart var jättekul. Fredagen spenderades på Toxic tillsammans med Karin, Sofia, Elin och Peter! Galet kul. I lördags var de avskedsmiddag hos Carro, super mysigt!
Vi drog ut senare på kvällen. Planerna va att vi skulle till whitroom, men på lördagar är de 21 år där, så vi kom inte in. Vi kom inte heller in på Laroy, så vi drog till Fridays! Trevlans.

Imorgon har jag profilkurs hela dagen i skolan, och fattar inte hur jag ska orka med att ha ett och samma ämne en hel dag till fyra!? Jag har valt psykiatri som kommer bli min inrikting. Men jag tror endå att kursen kommer bli spännande.

Nu blir de dusch och små fix, sen blir godnatt för min del!

Take care, Linn

Kommentarer
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

får se..ska ta en kryssning fredag till lördag..vet inte när ja kommer hem:p

annars kommer ja!

2008-08-26 @ 20:59:22
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0